keskiviikkona, huhtikuuta 04, 2007

January 15, 2006 Löytöjä II/Founds II














Löysin kauan kadoksissa olleen mustakantisen tilkkutyövihkoni.

I found the black quilting notebook missing a long time.










Viime viikolla olen tehnyt kaikenlaista tilkkutyöharrastukseeni liittyvää. Tietysti olen ommellut ennen joulua aloittamia töitä. Ompelin Ruusutarha-peittoon reunukset ja päällysosa on tikkausta vailla valmis.

Olen järjestellyt kankaita, etsinyt uusia malleja lehdistä ja piirtänyt suunnitelmia. Olen myös tehnyt yllättäviä löytöjä. Löysin nimittäin vanhan mustakantisen vihon, johon olen kirjannut muistiinpanoja tekemistäni tilkkutöistä. Valokuvia tilkkutäkeistä en kuitenkaan vieläkään löytänyt.


***

At last week I have done this and that for my quilting hobby. Of course I have sewn the patchworks I have started before the Christmas. I have sewn the border of the Rose Garden quilt. Now it is waiting for batting and quilting. I have organised my fabrics and other quilting things.

I have seeking the new ideas for the new quilts. I have sketched the new ideas. Also I have found some surprising things, even my black book, where I have written and drawn the quilts I have made. But the photos for the quilts I did not find, unfortunately.

posted by Kangastuksia at 1/15/2006 01:45:00 AM2 comments

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tervetuloa kommentoimaan!